ErgoHome Case Study

Η παρακάτω ανάλυση αφορά το Σχεδιασμό Ιστοσελίδας και Internet Marketing Ανακαινίσεις Κατοικιών & Κατασκευές Επίπλων με αντικειμενικό σκοπό να αυξήσει το δυνητικό πελατολόγιο της που θα αναζητά μέσω internet τις υπηρεσίες που προσφέρει η εν λόγο εταιρία.
Ένα team με άριστες γνώσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων. Δημιούργησαν με μεράκι τη νέα ιστοσελίδα μας και όλα έγιναν ακριβώς όπως μας είχαν πει από την αρχή σχετικά με την προοδευτική και σταθερή κατάταξή μας στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Α. Σταμπουλίδης
Real Life Case Study

Ποιός Είναι ο Πελάτης;

Ο πελάτης είναι η εταιρία ErgoHome που κάνει τα πρώτα βήματά της στο χώρο της ανακαίνισης κατοικίας, ειδικών κατασκευών και ανακατασκευών επίπλων.

Η εταιρία έχει πλούσιο ιστορικό εργασιών στον κλάδο της κατασκευής επίπλων και ανακαίνισης χώρου στον κλάδο των φαρμακείων.

Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται και στον γενικότερο χώρο ανακαινίσεων επαγγελματικών χώρων.

Ποιοί ήταν οι Στόχοι του Πελάτη;

Λόγω της οικονομικής κρίσης, αν και η εταιρία έχει πλούσιο ιστορικό υλικό και μεγάλη εμπειρία τεχνογνωσίας, τέθηκε στόχος να διευρύνει τους ορίζοντές της προκειμένου να αυξήσει το πελατολόγιό της.

Βασικός στόχος του πελάτη είναι να κατευθύνει τις επαγγελματικές του δραστηριότητες στο χώρο των ανακαινίσεων κατοικίας αλλά και να εφαρμόσουν τις τεχνικές γνώσεις και εμπειρία τους και σε έπιπλα κατοικίας.

Και αυτό, είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με στοχευόμενες ενέργειες μέσα από το διαδίκτυο.

Ένα εργαλείο που θα εξυπηρετήσει μακροπρόθεσμα αυτούς τους στόχους είναι και η ανάπτυξη ενός custommadeεπαγγελματικού ιστότοπου, όπου θα προβάλλονται πληροφορίες, υλικό, επιδοτήσεις, projectsκ.α., στο χώρο της ανακαίνισης κατοικίας.

Ποιές ήταν οι Ανάγκες του Πελάτη;

Η οικονομική ύφεση της χώρας επηρέασε όσο ποτέ άλλοτε τον κλάδο του πελάτη αρνητικά. Κρίθηκε απαραίτητο να διευρύνει τους ορίζοντές της η εταιρία προκειμένου να αυξήσει το πελατολόγιό της, απευθυνόμενος στα μέσα που διαθέτει το διαδίκτυο.

Ο διαδικτυακός ανταγωνισμός στο χώρο της ανακαίνισης κατοικίας είναι ιδιαίτερα υψηλός.

Αυτό, δημιούργησε την ανάγκη να είναι ξεκάθαροι και συγκεκριμένοι οι στόχοι σχετικά με τις ανακαινίσεις κατοικιών.

Σήμερα, οι περισσότεροι χρήστες όταν επιθυμούν να αναζητήσουν κάτι, ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος με τον οποίο το κάνουν αυτό είναι μέσω μηχανών αναζήτησης (Google).

Σε μία τέτοια περίπτωση, τα άμεσα αποτελέσματα που προκύπτουν αριθμούν τις 301.000, ένα νούμερο ιδιαίτερο υψηλό, που ανεβάζει τον πήχη του ανταγωνισμού.

Συνεπώς, η έρευνα, η αναζήτηση, η μελέτη και ο σχεδιασμός ήταν απαραίτητες ενέργειες, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε υλοποίηση.

Επίσης, υπήρχε η ανάγκη ενός σωστού και ολοκληρωμένου branding, προκειμένου να οργανωθεί αποτελεσματικά η παρουσία της εταιρίας στο χώρο και στο ευρύ κοινό.

Το brandingσχετίζεται με τη δημιουργία της ταυτότητας της εταιρείας, ταυτότητας με την έννοια του ποιοι είναι, ποιοι θέλουνε να γίνουνε και πώς θέλουν οι άλλοι να τους βλέπουν. Η εφαρμογή μεθόδων branding είναι αυτό που διαφοροποίησε την εταιρεία σε σχέση με άλλες. Το branding διαμόρφωσε την αντίληψη, που έχει το ευρύ κοινό για την εταιρεία και φυσικά για τα προϊόντα/υπηρεσίες που παράγει.

Πώς Ανταποκριθήκαμε σε αυτές τις Ανάγκες και Πώς Βοηθήσαμε στην Επίτευξη των Στόχων;

Συνεργαζόμενοι με τον πελάτη προκειμένου να αναγνωρίσουμε τους online στόχους της επιχείρησης,υποβάλαμε προς συζήτηση τις προτάσεις μας και στη συνέχεια,καταρτίστηκε ένα ρεαλιστικό πλάνο ενεργειών επίτευξης των στόχων.

Εξετάσαμε πρωτίστως το ενδεχόμενο ανάπτυξης στο υφιστάμενο πελατολόγιο και εν συνεχεία εξετάσαμε τις μεθόδους διεύρυνσης αυτού, καθώς λάβαμε υπόψη ότι ενδεχομένως η ανάπτυξη του υφιστάμενου πελατολογίου να ήταν οικονομικότερη, ταχύτερη και ευκολότερη σε σχέση με την απόκτηση νέου.

Μελετήσαμε το κοινό στο οποίο απευθύνετε η εταιρία του πελάτη. Συζητήσαμε εκτενώς και διεξοδικά με τον ίδιο τον πελάτη προκειμένου να αποσαφηνίσουμε τους στόχους, τα θέλω, αλλά και για να δούμε κατά πόσο μπορούμε να διευρύνουμε τους ορίζοντες, τις επιλογές και το target market του πελάτη μας.

Σταδιακά και μεθοδευμένα, μέσα σε ένα χρονικό διάστημα έξι (6) περίπου μηνών, ο ιστότοπος του πελάτη μας ErgoHome βρίσκονταν ήδη στις πρώτες σελίδες αναζητήσεων.

Σε αυτό το αποτέλεσμα συνέβαλαν τα modules και οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν συστηματικά στον ιστότοπο της εταιρίας. Έτσι, όταν για παράδειγμα ο χρήστης αναζητά online για ανακατασκευή επίπλων κατοικίας ή κατασκευή κουζίνας ή ανακαίνιση κατοικίας (βλέπε Γράφημα), ο ιστότοπος εμφανίζεται στα αποτελέσματα των πρώτων σελίδων στις μηχανές αναζήτησης.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι όλα αυτά υλοποιήθηκαν χωρίς τη χρήση πληρωμένων διαφημίσεων, όπως τα GoogleAdWords.

Responsive Design

Απαραίτητη κρίθηκε η πρόβλεψη της σωστής, ξεκάθαρης και γρήγορης προβολής των σελίδων του website από οποιαδήποτε συσκευή κι αν θα χρησιμοποιούσε ο χρήστης προκειμένου να περιηγηθεί στον ιστότοπο.

Κάθε συσκευή (κινητό, tablet, desktop) έχει ξεχωριστό layout, σχεδιασμένο προσεκτικά ώστε να είναι εύχρηστο και γρήγορο. Το αποτέλεσμα είναι ότι μπορείς να περιηγηθείς εύκολα, γρήγορα, ευχάριστα από όλες τις συσκευές.

Πώς Ωφελήθηκε η Επιχείρηση του Πελάτη;

Μετά το πέρας περίπου 6 μηνών από την ενεργοποίηση του websiteο πελάτης άρχισε να λαμβάνει εισερχόμενα μηνύματα μέσα από τη Φόρμα Επικοινωνίας του ιστότοπου και οι εισερχόμενες κλήσεις πελατών που ζητούσαν προσφορά και έδειχναν ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες του, άρχισαν να ενεργοποιούνται.

Δείτε τα Case Studies μας